Wednesday, February 27, 2008

kekecewaan yang x habis...

satu demi satu kekecewaan berlaku.. yang itu buat hal, yang ini pun buat hal gak.. itu ini.. adeh.. payah nak kata...

Somehow, i want to go back when i was in KI... a good place, i really love that place.. peace, harmony, and make me happy all the time.. x penin kepala, best sembang ngan member, pegi blik yeop, kaco dia... pg blik arip, nyanyi lagu pil binari... haha.. terkenang seh.. windu giler... tapi yang paling aku ingat, sepanjang floor aku pg dari blik ke blik, yang nampak semua tengah stadi.. aku jadi segan, masuk blik, stadi, 5 min pas tue, tido... wahaha.. tau2 dah petang.. yeah...

environment yang ada sekarang.. macam mana kita nak ubah? macam mana nak bina balik suasana yang diimpikan? i wish klu aku dah kawin, aku bleh bina suasana yang dikatakan "biah hasanah"... mampu ke? x try x tau.. tapi klu skrg hidup tunggang langgang, solat pun payah nak jaga, mulut memaki semacam jek.. susah gak kan? pengaruh.. adeh.. what should i do?

i dont know, u can think bout it if u want.. but for me, tunggu masa dan lihat.. do what the best i can do.. que sera2, the future not us to see.. but we are the one who make our own future... x larat nak pk.. fikir future, skrg hancur.. nak tengok blakang pun x guna... i had to think again, what should i do now, for my future... ARGGGGGHHHHHHH!!!! hehe... im out... yeah...

7 comments:

sammuel jack said...

salam semua...
sejarah mendewasakan kiter...
tanpa sejarah kiter takkan mampu utk memikirkan masa depan...
sejarah banyak mengajar kiter...
jgn kiter membuang sejarah seandainya sejarah kiter tak berapa baik..
jadikan ia sebagai batu loncatan utk lebih berjaya...
ko boleh malik..
kiter semua boleh..
tapi jgn terlalu yakin...
cuma berusaha dan bertawakal itu yg terbaik...
all the best...=)

Murlak_s said...

Salam.. sejarah? sejauh mana sejarah bleh bantu kita? mmg betul, sejarah byk mengajar kita, tapi x semua perkara yang kita bleh rely pada sejarah.. i dont have a good history of myself.. sejarah buruk bleh jadi batu loncatan?
Maaf, bukan nak condemn, just nak kita sama2 realize, sejarah yang dah berlalu, xde pape yang bleh kita buat lagi, melainkan ambil pengajaran.. tapi, kita sedar ke? hmmm...

sammuel jack said...

salam...
ni aku suker...ha3..bukan maksud aku nak bertekak atau menegakkan benang yg basah...tapi sekadar berbincang...malik oh malik...setiap manusia ada sejarah tersendiri malik...hm...cuba kiter pikir...ape maksud sejarah sebenarnya?adakah sejarah hanya benda yg berlaku pada zaman penjajah...zaman hang tuah...hang jebat...zaman tun dr. mahathir...zaman nabi...ataupun sejarah adalah perkara yg berlaku masa kiter kecil...aku percaya sejarah mendewasakan kiter...sebab bagi aku setiap saat yg berlalu adalah sejarah...dan setiap saat juga kiter di tuntut untuk perbaiki diri kiter...adakah kita mahu jadi yg sama seperti semalam dan besok lebih baik daripada hari nih...hm...pikir2kan...jgn kiter jatuh pd lubang yg sama buat kali ke-2, ke-3 dan seterusnya...=)

djambu puadovich said...

ooiii!!! tipu la ko..aku mana de study kat bilik...aku gi kelas a study...kalo aku study kat bilik, alamatnye mmg a xstudy...huhu...ke ko tgh cakap pasal yeop bravo?:P
nway, aku n arip kan satu bilik...ape la ko ni...

Murlak_s said...

ye ke... memalam ko stadi blik kan? masa ko ada, arip xde, masa arip ada, ko plak merambu je keje.. muahaha

djambu puadovich said...

ooo...malam yg arip xda tu sure time dia lepak bilik komputer/SMC...kui3...heikal ko jgn lupa plak...pres unesco tu...;)

djambu puadovich said...

wei, apsal tajuk posting ko macam nama blog aku je? kui3