Thursday, February 26, 2009

Superman atas jalan.. kali ke 2

setelah sekian kalinya, ini adalah kali ke-2 aku menjadi superman di atas jalan.. and luckyly, apa yang aku alami hanyalah injured biasa..Thank God.. klu la fatal.. korang x jumpa lagi kot muka aku nie..

ok, kat sini aku akan bgtau 4 reason, and plus another one yang bleh dikatakan penyebab aku tergolek atas jalan..
1) ada mat bangla sedang menolak moto di bahagian kanan jalan motor..
2) mamat depan aku (blakang moto mat bangla no 1), lampu belakang dia x nyala.. dia cuma hon.. dan aku lambat perasan..
3) jalan licin, baru lepas hujan..
4)aku kena food poisoning..

dan last but not least.. aku jatuh di depan Guiness Anchor Berhad (GAB), dimana ketika itu kilangnya sedang beroperasi dan mengeluarkan bau yang mcm bangkai.. busuk yang amat.. menyampah..

maka, disebabkan reason ke 2, aku brek, dan moto aku mula menjajar disebabkan reason ke 3.. nasib baik aku x langgar org reason 1 tue, tapi akibatnya, aku tergolek dan menjadi supermen kat atas jalan raya..

malam tue, bila dah sampai umah, tido.. aku x dapat tido lena.. aku bgn sampai 7 kali, dan lastly aku muntah.. esoknya baru aku pg klinik.. huhu.. betapa azabnya tengah sakit badan, sakit perut plak.. klu lepas kat atas katil, karang apa plak akak aku cakap..

dan disebabkan kejadian ini, aku lambat ingat hari penting.. 25/2.. Im truely sorry.. God bless u..

3 comments:

djambu puadovich said...

adoi...silap2 org igt ko tgh 'penin' layan ANCHOR/GUINESS...hahaha :P

Teenz Abu Bakar said...

ish2. ciannyee..nak wat cmne.. da naseb badan..hoho. hhmm..xpelaa.. at least de alasan tuk lupe nk wish bday d special ones ekk.. tp kalu aku jdk farah aku majuk gak la japp.. pastu okey sbb kesian dnga cte tragis ko..ngeh2

Murlak_s said...

e eleh tin,
ko tanya farah apa jadi masa b'day dia.. muahaha