Monday, February 23, 2009

Piknik, Tayang body, dan bogel???

Al-kisah... pada suatu hari, pergilah empat sekawan dari rumah di kawasan gombak, berbekalkan makanan yang baru dibeli dan persalinan baju untuk pergi menikmati keindahan dan mengagumi kejadian Allah.. perginya dengan niat menyegarkan badan dengan air sungai yang deras dan sejuk.. maka, empat sekawan itu telah berangkat seawal pagi menuju ke suatu kawasan berdekatan dengan rawang..

perjalanan yang mengambil masa hampir sejam itu ditempuh dengan tenang.. meskipun banyak kenderaan yang lalu lalang, tapi dengan lesen yang diperolehi, pastinya mudah untuk melaluinya.. tibalah empat sekawan itu ke tempat yang dituju.. berjalan mendaki ke tempat yang selesa, maka tiba ke kawasan sungai kanching yang sedikit juram (air terjun).. gembira, namun gembiranya berkongsi dengan hampir 10 orang yang mmg ada disana..

tanpa berlengah, mereka mempersiapkan diri, ada yang makan, ada yang terus menukar persalinan.. mandilah mereka dengan gembira.. namun, didalam kegembiraan itu, apa yang dilihat adalah sesuatu yang tidak sedap memandang.. (aku je kot.. org lain mungkin suka)..

si lelaki hanya berseluar dalam (boxer) dan mandi seolah hanya dia seorang mandi disitu.. si perempuan mandi dengan seluar yang sgt pendek, bj yang cerah, pabila terjun ke air, maka nampaklah semua yang ada di badan perempuan itu, seolah dia tidak memakai apa2.. si ibu begembira, sibapa tenang bersahaja melihat telatah anak2nya..

setelah lama mandi, barulah sejuk mata empat sekawan ini, pabila ada perempuan yang molek pakaiannya, memakai tudung mandi disitu.. lega, ada juga insan yang masih ada kesedaran terhadap apa yang dipakai.. tidak lah dia menjual maruah, menayang tubuh, membiarkan org lain mendapat saham neraka..

haha.. actually, nak hentam.. tapi x guna nak emo hentam kat depa.. depa bukan baca blog aku.. apa2 pun here some pic for refreshment..


Allah itu Maha Mencipta.. Allah Maha berkuasa.. bila korang sampai sana, jgn lupa nak bersyukur dengan nikmat Allah.. k!! :)

4 comments:

Suhaimi Mohd Nasir said...

Wah... man pun ada... Zaki tak da ker? Nway, betui tu lik.. Kdg2 nak ckp kat family sendiri pun susah gak.. tambah2 family yg beso cam aku ni 12org. Macam2 perangai.. sush giler nak wat teguran. Tapi, kita kena bagi peluang. Mungkin belum sampai hidayah mereka. Sabo jer la. bencikan dlm hati macam yg ko wat tu.. Nway... aku pun gi mandi-manda gak tapi kolam renang jer... lebih selamat utk org yg tak tau berenang cam aku ni... haha

Mohd Afiq said...

kalu kat mesia ,mmg la tak elok mate memandang kalu gitu..aku pon tak phm dah mcmamne.haha.tapi aku pon ade gak mende nak share kat sini.FYI, org kat sini lagi dasat. al kisahnye nak diceritekan, aku mendaftar kat satu gym kay Glasgow nih.time kat gym tu biase ar.tp time kat loker room, astaghfirullah, phm2 ar.sumer pakai 'baju kulit' je. huhu..lagi bhy beb!..mmg culture kat sini dgn mesia berbeza.tp org mesia yg penuh 'budi pekerti' nih tak sepatutnye la nak ikut org2 yang tak tau malu neh,huhu....kat mane pun kite,kalu tak mata manusia yang memandg, DIA ttp memerhati....chalo betey!

djambu puadovich said...

aku nampak mcm ko je yg pakai baju putih sambil mandi tu...hehe :P

Murlak_s said...

suhaimi..
mana sama kolam renang ngan sungai beb.. x natural.. x dalam pun.. takat dada jek.. ko berdiri pun bleh..

afiq..
diorang tu bukan org islam.. xde masalah dalam berpakaian.. jgn la ikut depa.. haduai..

yeop..
aku rasa aku dah stress dalam blog pasal pompuan.. takkan nak suh aku amik gamba depa plak.. kome nie.. tempeleng karang.. mana ghardul basar anta? (kui kui..)