Sunday, April 27, 2008

Tag? apa tue?

Aku tebaca blog yeop... adeh.. ko nie.. nak kena sembelih dgn aku ke?
so, ini je la yang aku bleh buat..

1) aku kene link kepade orang yang 'Tag' aku.


En. Azizul Ismie.. (teringat masa nak kenalkan diri... "ismi azizul ismie", dengan kata lain, nama saya azizul namaku... sori yeop)

2) aku kene tulis 8 fakta rambang berkenaan diri aku.
  • Aku anak bungsu dari 8 adik beradik, cucu last blah mak aku, cucu 3rd last balh ayah aku..
  • aku dah ada anak sedara stat umur 8 thn.. sekarang dah 13 org dan akan datang ke-14.. (pasukan bola sepak siap ada reserve)
  • aku baru abis stadi.. skrg nak cari keje dan nak kumpul duit
  • sekolah paling best : KISAS, sekolah yang agak hampeh : MITT (aku gelarkan sekolah pemulihan akhlak)
  • anak johor, dok johor, tapi x tau semua kaw johor.. fail klu org tanya pasal tempat2 kat johor.
  • im the only bachelor left in the house..
  • berdarah jawa, tapi dikatakan ada usul bugis (daeng2).
  • kereta idaman, kereta Honda... klu dapat hybrit..
3) akhir sekali, aku kene senarai lapan orang lain yang aku nak 'Tag' dan
aku kene bagitau derang dah kene tag melalui komen dalam blog derang.

aku x ramai la yang ada blog.. member2 aku nie yang ada pun dah buat blog... adeh... so, aku bago satu nama kira jadi lapan je la.. one to the power of 8, tapi jawapan tetap satu..

Cik Hanna Rabittah and the geng..

sekian..

4 comments:

djambu puadovich said...

cisss...nk semelih aku ek? selambe ko jek!!

haihh...lawak sekolah arab yg aku dah xlarat nak gelak dah...sejak masuk SIS, KISAS n matrik UIA...

isuzu_aizu said...

hai cik abang, ehemmmm saye berdarah jawe dan berketurunan radin2 ;p

oit, selambe berblog lantas bersenyap2an. ciskek! pakcik, doakanlah aku 4 bulan lagi nak abes pastu nak balik mesia nak kawen. hahahha (sorry la aku sengal sket esok ade test corporate accounting III T_T)

Murlak_s said...

ai aizu, aku senyap2? manada.. aku dah post aritu kat friendster.. aku dah abis, nak start 2 mei nie.. yey!! aku keje dulu, tapi ko kawin dulu, k.. haha

palied said...

salam...

haa sekali lagi slps lame menyepi,aku muncul lagi macam biskut munchy's.almaklumla kilang die dekat dgn rumah aku.

nih malik, nak sound, ko salah eja 'hybrit'.almaklumla sekali lagi, sensitif dengan perkataan sedemikian.yang betul nyer hybrid.

aku pun nak promote blog aku,baru jer stat.mai2 singgah yea.http://palied.blogspot.com