Friday, June 20, 2008

Kenangan...

ini sebahagian kenangan aku.. well, saje nak kongsi.. yelah.. dah 2 bulan aku tinggalkan uia.. rindu ada gak.. lega dah abis pun ye gak.. aku mals nak upload dekat friendster.. x best.. haha.. lagipun aku jarang layan friendster.. so, ini few gambo aku..

aku tertido sewaktu amik final exam.. paper apa ek? lupa plak.. tertido kat blik zaki, si budak kelantan yang genius..
nie mandi manda di air terjun sekitar gombak sahaja.. best, tapi esoknya sakit badan.. and ada member aku demam.. haha
malam dinner reunion.. aku patutnya x masuk dalam reunion nie, coz aku batch bawah depa.. tapi, sbb aku try abis awal, diorang suh aku datang gak.. by the way, baju merah blah ujung kat side aku jgn sesape berani nak kaco.. klu kaco gak.. siaplaa.. hahaha...

ini jek aku nak kongsi.. boring nak buat report, abiskan masa kat blog kejap.. yeah.. chow!!

1 comment:

Ilham Malek said...

wah..bestnya tgk gambar kat rebutia tuh..huhu really miss dat moment lah..