Wednesday, June 11, 2008

Mcm mana nak buat?

aku nie mcm ada satu penyakit.. dari sekolah menengah, and org mmg kenal aku nie dgn penyakit aku.. ya.. x lain x bukan, TIDO!!.. huhu.. "tidak ku pinta, lahir ke dunia, tidak ku pinta cacat begini".. haha..
aku pelik, kenkadang org kenal aku.. ntah mana2 jek kenal aku pun x pasti.. kenkadang tue, siap jadi buah mulut org.. x paham aku.. yati penah cakap ngan aku, dia bengang ngan aku, sebab bebudak bilik dia selalu ckp pasal aku.. bukan nak bangga, tapi... aku x tau nak kata.. penyakit aku nie pelik... ada masa aku tido, aku tido jek.. aku x leh nak tahan2.. basuh la muka ke, pg senam ke.. x jalan beb.. even kat opis, klu aku pengsan, tup tap.. kiok trus.. pengsan.. cemana?
kali nie kat opis kelana jaya, agak happening sket.. ada jek keje.. walau bukan bidang aku, tapi keje dia best utk explore.. cuma nak hafal comand2 utk software tue.. fail sket la.. so far.. aku hepi, and bangga dgn tempat aku.. haha..
ops, lari tajuk.. so, what should i do? think about it, and give me an idea.. apa patut aku buat? help me.. heeeelllpppp...

6 comments:

djambu puadovich said...

ko mintak a sape2 engineer [mcm palied ke] reka satu alat, yg bila ko tersengguk2 nk pengsan tu, keluar renjatan elektrik. wat renjatan lemah2 je dah le. cukup nk bg mata terbukak. hehehe

Murlak_s said...

kejutan elektrik ye? bagus.. then baik2 nak bgn tido, ko tidor selama2nya.. innalillah.. heh.. pandai la ko!!!

djambu puadovich said...

pandai? terima kasih...hehehe :P

annah said...

nescafe pekat.

Ilham Malek said...

oo tido ek? ape la..buang la bad habit awk tu cik malik.. nnti bos nampak, xpsl2 je dpt bad rating. btw, mintak la tlg org kat sblh tu baling eraser ke..haha cam sy penah nk wat kat awk ms lam klas audit dlu..haha

Murlak_s said...

cet.. bukan nye effektif pun buat cenggitu.. heh.. ntah la cik am, nak buang tue, bukan senang.. nama pun penyakit.. klu setakat mcm alga ke lumut ke, buang jek.. nie, nak buang cemana? amik ubat tahan tido? haizzz.. x lama la aku hidup..