Tuesday, June 17, 2008

aku x tau rasa apa

bismillah.. tq yeop kejut aku.. aku x sempat daa.. nak buek cemano, pak cik byk koje la nie.. pak cik minggu nie kena keja dekat tm point la plak.. baru masuk, (estimate kul 2.30pm, sbb sblm tue ada briefing kat bangsar) immediate supervisor aku suh aku pk benda berat.. cemana nak reduce waiting time kat tm nie.. then, suh aku blaja semua product tm, dari stgh keping kad (Celcom prepaid) sampai la mesin PABX (mesin nak hubungkan ko dgn telefon lain, yang kat ops selalu tue, yang guna extention tue.. haa..) tapi, skrg nie aku hapal sket jek.. aku pun perak gak tgk semua gadget yang ada.. dah advance rupenye tm nie.. aku ingat mcm dulu (klu telefon, just tipon biasa, xde display no ke hape ke..), rupanya mcm2.. klu tipon lama ada rebate lagi (untuk keterangan lanjut, sila hubungi tm point anda yang terdekat).. ada plak tue hp tapi pakai no fix line.. fullaweh.. aku nak gak pakai.. klu org tengok, mesti pelik.. telefon motorola, tapi no start 03-xxxx xxxx.. (begantung dimana anda register).. dem!!
so, aku baru lepas buat analysis performance staff bulan lepas berdasarkan data yang diberi.. so, aku kena jadi jebon.. eh... bukan, detektif edogawa conan (komik feberet), aku kena cari asbab musabab lambat waiting call time kat sini.. pastue aku kena cari solution... heh..
so, yeop, maaf la ye klu aku lambat.. dah la member baik ko (azman shah) asik2 suh aku betulkan steamyx akak dia kat soromban.. cemana la aku nak buat.. huh.. aku chiow.. x payah nak pk apa2, sbb aku yang kena pk.. yeah baby!!!

No comments: